TZ: Jak ovlivní budoucnost komunikace umělá inteligence?

Jak ovlivní budoucnost komunikace umělá inteligence? Češi mohou porovnat svůj názor s ostatními Evropany ve výzkumu komunikace

Nový ročník Evropského monitoru komunikace se ptá profesionálů, pracujících v public relations nebo komunikaci, na jejich názory na budoucnost oboru. Nakolik promění komunikaci umělá inteligence a nové formy vytváření a šíření obsahu? Jakou roli ve stále techničtějším světě bude hrát autenticita v komunikaci?

Univerzita Karlova motivuje profesionály v komunikaci, aby se zapojili do mezinárodního výzkumu a řekli své názory v dotazníku do 8. března na adrese http://www.communicationmonitor.eu.

Zúčastnit by se měli ženy a muži pracující v komunikaci ve všech sférách – ve firmách a korporacích, ale i ve státních a neziskových organizacích. Cílem výzkumu je zjišťovat, jak se public relations a strategická komunikace vyvíjí v praxi a zmapovat trendy oboru. Výsledky výzkumu poslouží firmám a agenturám k plánování strategií i akademikům k vědecké práci. Každý respondent rovněž získá výsledky. Z výsledků loňského roku vznikl například benchmark, v němž si každý může porovnat úroveň stresu, kterou zažívá v práci.

Výzkum organizuje tým vědců pod vedením Ansgara Zerfasse z Univezity v Lipsku, za Českou republiku jej reprezentuje vedoucí katedry marketingové komunikace a PR na Univerzitě Karlově v Praze Denisa Hejlová. Výzkum je anonymní.

Kontakt:

Doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.

vedoucí katedry marketingové komunikace

Univerzita Karlova v Praze, Fakulta sociálních věd

Tel. 777197910

hejlova@fsv.cuni.cz